the complete free Urdu course in digital marketing first time in history of Urdu
ڈیجیٹل مارکیٹنگ کیا ہے؟
What is Digital Marketing? Complete Free Course in Urdu Language
Ray Tomlinson
وہ پہلا آدمی تھا جس نے 1970میں پہلی بار ای میل بھیج کر اس پہلے قدم کی بنیاد رکھی جسے آج ڈیجیٹل مارکیٹنگ کا نام دیا گیا۔وقت کے ساتھ ساتھ ای میل کا استعمال بڑھتا گیا اور یہ مارکیٹنگ کا موئثرذریعہ بن گیا۔تاہم، ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے آغاز کے طور پر زیادہ پہچانے جانے والا دور 1990 ہے کیونکہ یہیں سے آرچی سرچ انجن کو ایف ٹی پی سائٹس کے لئے انڈیکس کے طور پر تشکیل دیا گیا تھا۔ 1980 کی دہائی میں، کمپیوٹر کی ذخیرہ کرنے کی گنجائش صارفین کی معلومات کی بڑی مقدار کو محفوظ کرنے کے لئے پہلے سے ہی کافی بڑی تھی۔ کمپنیوں نے محدود فہرست توڑنے کے بجائے آن لائن تکنیک، جیسے ڈیٹا بیس مارکیٹنگ کا انتخاب شروع کیا۔
مصنوعات یا خدمات کے لیے کسی بھی قسم کی مارکیٹنگ جن کے لیے الیکٹرونک ڈیوائسز استعمال کی جائیں ڈیجیٹل مارکیٹنگ کہلاتی ہے۔اگر آپ اس پر یقین کر سکتے ہیں تو، ڈیجیٹل مارکیٹنگ کوئی نئی بات نہیں ہے۔ الیکٹرانک آلات ہماری زندگی میں داخل ہوتے ہی ڈیجیٹل مارکیٹنگ منظرعام پر آگئی۔ لوگ اکثر یہ فرض کرتے ہیں کہ ڈیجیٹل مارکیٹنگ مواد کی مارکیٹنگ اور سوشل میڈیا کے بارے میں ہے۔ اگرچہ یہ ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی اقسام کی حیثیت سے موجود ہیں، لیکن وہ ہر طرف محیط نہیں ہیں۔ ڈیجیٹل مارکیٹنگ آن لائن اور آف لائن ہوتی ہے۔آف لائن ڈیجیٹل مارکیٹنگ پر ہم آخر میں بات کریں گے۔فی الحال ہم اپنا فوکس آن لائن ڈیجیٹل مارکیٹنگ پر فوکس رہیں گے۔ایک موئثر مارکیٹنگ کے لیے ہمیں دونوں قسم کی ما رکیٹنگ کی ضرورت ہوتی ہے۔
ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی اہمیت:
ہمارے الیٹرانک آلات سے جڑے رہنے کے وقت میں خوفناک حد تک اضافہ ہو چکا ہے ہم چوبیس گھنٹے میں سے گیارہ گھنٹے ان ڈیوائسز پر گزارتے ہیں ان ڈوائسز میں لیپ ٹاپ،کمپیوٹر،موبائل فونز،ٹیب،سمارٹ ٹی وی وغیرہ شامل ہیں،یہ تعداد اتنی بڑھ چکی ہے کہ یقین کرنا مشکل ہے۔مثال کے طور پر فیسبک کو ہی لیجیے2.7 بلین لوگ فیسبک استعمال کرتے ہیں۔اس ایک ویب سائیٹ نے دنیا کو گلوبل ورلڈ میں بدل دیا ہے۔اگر اتنے لوگوں کو کوئی چیز بیچنی ہو اور یہاں ایک کمپین چلائی جائے تصور کریں اس کے اثرات کیا ہونگے۔اب تو سرکاری خفیہ ایجنسیوں نے اسے اپنے مقاصد کے لیے استعمال کرنا شروع کر دیا ہے۔ یقین کریں آن لائن پروڈکٹ ڈیجٹل مارکیٹنگ کے بغیر کچھ بھی نہیں۔ڈیجٹل مارکیٹنگ کے بغیر آپکا بزنس زیرو ہے۔ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی مختلف شاخیں درج ذیل ہیں
1-سرچ انجن آپٹیمائزیشن SEO
2-سرچ انجن مارکیٹنگ اور فی کلک ایڈورٹائزنگ۔Search engine marketing and per-click advertising
3-سوشل میڈیا مارکیٹنگSocial Media Marketing
4-مواد کی مارکیٹنگContent Marketing
5-الحاق کی مارکیٹنگ Affiliate Marketing
6-انفلوینسر مارکیٹنگ Influencer Marketing
7-ای میل مارکیٹنگEmail Marketing
8-وائرل مارکیٹنگViral Marketing
9-موبائل فون ایڈورٹائزنگMobile Phone Advertising
سرچ انجن آپٹیمائزیشن SEO Search engine optimization
سرچ انجن آپٹیمائیزیشن سے مراد وہ افعال ہیں جن کی وجہ سے گوگل کو آپ کی سائیٹ سے معلومات لینے میں آسانی ہوتی ہے اور وہ ان معلومات کی بنیاد پر آپ کی سائیٹ کو گوگل پر رینک کرتا ہے۔سادہ الفاظ میں آپ کی سائیٹ ایک لائبریری ہے اور گوگل ایک لائبریین ہے جتنا آپ نے کتاب آرگنائزڈ طریقے سے رکھی ہو گی گوگل اسے اتنی ہی آسانی سے تلاش کرکے سامنے رکھ دے گا۔اسی کتاب کے آرگنائزڈ رکھنے کو اس ای او کہتے ہیں۔سرچ انجن آپٹیمائیزیشن کے دو حصے ہیں۔
1-On-page SEO
2-Off-page SEO
آن پیج ایس ای او On-page SEO
پوسٹ ٹائٹل POST TITLE
پوسٹ ٹائٹل انتہائی اہم ہے۔آپ کو ایسے KEY WORDS استعمال کرنا ہیں جو کہ سرچ انجن میں زیادہ تلاش کئے جاتے ہوں۔یعنی کہ ٹائٹل میں ان الفاظ کا استعمال کریں کہ جو لوگ کرتے ہیں اپنے الفاظ نہیں۔اس کے لئے گوگل کے کارآمد تول گوگل کیورڈ پلانر سے بھی مدد لی جاسکتی ہے۔اور مشہور ومعروف الفاظ پر مبنی پوسٹ ٹائٹل کا انتخاب کریں۔ٹائٹل کم سے کم32الفاظ اور زیادہ سے زیادہ 75 الفاظ پر مشتمل ہو۔ٹائٹل میں صرف اہم ترین الفاظ ہوں۔ٹائٹل میں ایک لفظ دوسری بار نہ ہو۔آپ کا ٹائٹل بلکل اخبار کی سرخی کی طرح ہونا چاہیے۔اچھے ٹائٹل میں نبرز کا استعمال بھی ہوتا ہے۔جیسے واشنگ مشین کے حوالے سے پوسٹ ہے تو آپ کا ٹائٹل یو ں ہو گا۔”پائیدار اور کم خرچ سستی واشنگ مشین کے 10ٹاپ برینڈ”۔جس پوسٹ میں نمبر ہوں ایسی پوسٹ کو صارفین ذیادہ اہمیت دیتے ہیں۔آپ کا پوسٹ ٹائٹل آپ کی تحریر کی جان ہوتا ہے۔اور کی ورڈ کا ٹائٹل میں استعمال آپ کے پیج کی رینکنگ بڑھانے میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔ہیڈ لائن کو انالائز کرنے کی تین اہم سائیٹ کا اڈریس نیچے دے رہا ہوں یہ بالکل فری ہیں
https://coschedule.com/headline-analyzer
https://headlines.sharethrough.com/
https://www.aminstitute.com/headline/
importance of meta description
میٹا ڈسٹری بیوشن ٹیگ ایڈورٹائزنگ کاپی کے کام کرتا ہے۔ یہ قارئین کو ایس ای آر پی کی کسی ویب سائٹ کی طرف راغب کرتا ہے، اور اس طرح سرچ مارکیٹنگ کا ایک بہت دکھائی دینے والا اور اہم حصہ ہے۔ اہم کلیدی الفاظ کا استعمال کرتے ہوئے پڑھنے کے قابل، تفصیل تیار کرنا کسی دیئے گئے ویب پیج کیلئے کلک تھرو ریٹ کو بہتر بنا سکتا ہے۔
4-HEADINGS SUB HEADINGS
ہیڈنگ وہ نشانات جو قارئین کی ایک مضمون میں موجود اہم مواد کی رہنمائی کرتے ہیں چونکہ لوگ انہیں غور سے پڑھتے ہیں تو اس سے انہیں رہنمائی ملتی ہے کہ اس آرٹیکل میں کیا مواد موجود ہے۔لوگوں کو پتہ چل جاتا ہے کہ اس پیراگراف یا سیکشن میں کس چیز کے بارے مواد پڑا ہے۔یاد رکھیں کہ
ہیڈنگ یا سب ہیڈنگ مواد کے متعلق ہی ہو غلط ہیڈنگ یا سب ہیڈنگ اپکیی سائٹ کے باؤنس ریٹ میں اضافہ کرتی ہے۔
5-POST IMAGE
تصاویر، جب احتیاظ کے ساتھ استعمال ہوں گی، تو قارئین کو آپ کے مضمون کو بہتر طور پر سمجھنے میں مدد دیں گی۔ پرانی تصویر ''ایک تصویر کے ہزار لفظوں کی قیمت ہے'' ملے گی. یہ یقینی طور پر سچ ہے جب آپ کو ایک ہزار پھیکے ہوئے الفاظ کو مسالہ کرنے کی ضرورت ہوتی ہے، اس بات کی وضاحت کریں کہ آپ چارٹ یا ڈیٹا فلو ڈایاگرام میں کیا کہتے ہیں۔ سوشل میڈیا پوسٹس زیادہ پرکشش۔
یہ ایک سادہ سی سفارش ہے:
گوگل امیجز کو حال ہی میں بالکل نئے انٹرفیس کے ساتھ نئی شکل دی گئی تھی۔ آپ کو نئے فلٹرز، میٹا ڈیٹا اور یہاں تک کہ انتساب بھی ملے گا۔ ڈاؤن لوڈ، اتارنا نئے فلٹرز سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ گوگل تیزی سے جانتا ہے کہ شبیہہ میں کیا ہے اور وہ تصویر کس طرح بڑے تناظر میں فٹ بیٹھتی ہے۔
اسٹاک فوتو کی بجائے ہمیشہ اپنی خود کی تصویر استعمال کریں گوگل سرچ سے کبھی کوئی تصویر نہ لیں۔
۔ تصویر میں پوسٹ کے عنوان کی عکاسی ہونی چاہئے مضمون کے اندر بیان کن مقاصد ہوں۔ تصویر کو متعلقہ متن کے قریب رکھنے کی کوشش کریں۔ اگر آپ کے پاس مرکزی شبیہہ یا کوئی ایسی تصویر ہے جس کی آپ درجہ بندی کرنے کی کوشش کر رہے ہیں تو، اگر اس کی سمجھ میں آجائے تو اسے صفحے کے اوپری حصے کے قریب رکھنے کی کوشش کریں۔
KEY WORDS USAGE
بزنس کی حیثیت سے keywordsوہ اس لیے اہم ہیں کہ جب آپ سرچ انجن میں رینک ہونا چاہتے ہیں توان الفاظ یا جملوں کا استعمال کرتے ہیں جنہیں لوگ تلاش کر رہے ہوتے ہیں۔جب لوگ آپ کی مصنوعات یا خدمات کو ڈھونڈتے ہیں اور آپ نے وہی الفاظ اپنی ویب سائیٹ پر ڈالیں ہیں تو گوگل کو آپ کو رینک کرنے میں آسانی ہو
Long Tail keywords:
ایک لفظ انگلش میں کی ورڈ کہلاتا ہے جیسے کہ "water" ایک سنگل کی ورڈ ہے اور اس ای او کی اصلاح
میں اسے "short keyword "کہتے ہیں اور اب ہم in us" "drinkable water
استعمال کرتے ہیں اسے "long tail keyword "کہتے ہیں۔شارٹ کی ورڈ پر رینک ہونا خصوصاً اس وقت جب آپ کی سائیٹ بالکل نئی ہو انتہائی مشکل کام ہے۔جبکہ لونگ ٹیل پر آسانی سے رینک ہوا جا سکتا ہے۔اس سے نہ صرف ہمیں ٹارگیٹڈ ٹریفک ملتی ہے بلکہ ہم سرچ رینک میں بھی کافی اوپر چلے جاتے ہیں۔نئے ویب ماسٹرز کو اپنا سٹارٹ ہمیشہ لونگ ٹیل کی ورڈ سے ہی کرنا چاہیے۔
2-Off-page SEO
(لسٹ آ ف کونٹینٹ )
آرٹیکل سبمیشن Article Submission
ڈائیرکٹری سبمیشن Directory submission
پریس رلیز سبمشن Press Release Submissions
سرچ انجن سبمیشن Search engine submissions
پروفائل پوسٹنگ Profile posting
فورم پوسٹنگ Forum posting
فوٹر لنکس Footer links
شوشل میڈیا Social media
آر ایس ایس فیڈ سبمیشن RSS Feed Submission
ویڈیو سبمیشن Video submissions
ویب سائیٹ لنکس Website Links
Article Submission
آرٹیکل سبمیشن سے مراد اپنے بزنس سے ریلیٹڈ مواد کو مختلف ڈائیرکٹریزمیں سبمٹ کرانا ہوتا ہے۔
مضمون پیش کرنے کے پیچھے بنیادی مقصد یہ ہے کہ آپ اپنی ویب سائٹ پر بہت بڑی تعداد میں زائرین (اور روابط) کو راغب کریں جو بغیر کسی قیمت کے خرچ ہوں۔ ظاہر ہے ، اس بات کو یقینی بنانا ضروری ہے کہ آپ جو مضمون پیش کرنے
What is Digital Marketing? Complete Free Course in Urdu Language
Ray Tomlinson
وہ پہلا آدمی تھا جس نے 1970میں پہلی بار ای میل بھیج کر اس پہلے قدم کی بنیاد رکھی جسے آج ڈیجیٹل مارکیٹنگ کا نام دیا گیا۔وقت کے ساتھ ساتھ ای میل کا استعمال بڑھتا گیا اور یہ مارکیٹنگ کا موئثرذریعہ بن گیا۔تاہم، ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے آغاز کے طور پر زیادہ پہچانے جانے والا دور 1990 ہے کیونکہ یہیں سے آرچی سرچ انجن کو ایف ٹی پی سائٹس کے لئے انڈیکس کے طور پر تشکیل دیا گیا تھا۔ 1980 کی دہائی میں، کمپیوٹر کی ذخیرہ کرنے کی گنجائش صارفین کی معلومات کی بڑی مقدار کو محفوظ کرنے کے لئے پہلے سے ہی کافی بڑی تھی۔ کمپنیوں نے محدود فہرست توڑنے کے بجائے آن لائن تکنیک، جیسے ڈیٹا بیس مارکیٹنگ کا انتخاب شروع کیا۔
مصنوعات یا خدمات کے لیے کسی بھی قسم کی مارکیٹنگ جن کے لیے الیکٹرونک ڈیوائسز استعمال کی جائیں ڈیجیٹل مارکیٹنگ کہلاتی ہے۔اگر آپ اس پر یقین کر سکتے ہیں تو، ڈیجیٹل مارکیٹنگ کوئی نئی بات نہیں ہے۔ الیکٹرانک آلات ہماری زندگی میں داخل ہوتے ہی ڈیجیٹل مارکیٹنگ منظرعام پر آگئی۔ لوگ اکثر یہ فرض کرتے ہیں کہ ڈیجیٹل مارکیٹنگ مواد کی مارکیٹنگ اور سوشل میڈیا کے بارے میں ہے۔ اگرچہ یہ ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی اقسام کی حیثیت سے موجود ہیں، لیکن وہ ہر طرف محیط نہیں ہیں۔ ڈیجیٹل مارکیٹنگ آن لائن اور آف لائن ہوتی ہے۔آف لائن ڈیجیٹل مارکیٹنگ پر ہم آخر میں بات کریں گے۔فی الحال ہم اپنا فوکس آن لائن ڈیجیٹل مارکیٹنگ پر فوکس رہیں گے۔ایک موئثر مارکیٹنگ کے لیے ہمیں دونوں قسم کی ما رکیٹنگ کی ضرورت ہوتی ہے۔
ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی اہمیت:
ہمارے الیٹرانک آلات سے جڑے رہنے کے وقت میں خوفناک حد تک اضافہ ہو چکا ہے ہم چوبیس گھنٹے میں سے گیارہ گھنٹے ان ڈیوائسز پر گزارتے ہیں ان ڈوائسز میں لیپ ٹاپ،کمپیوٹر،موبائل فونز،ٹیب،سمارٹ ٹی وی وغیرہ شامل ہیں،یہ تعداد اتنی بڑھ چکی ہے کہ یقین کرنا مشکل ہے۔مثال کے طور پر فیسبک کو ہی لیجیے2.7 بلین لوگ فیسبک استعمال کرتے ہیں۔اس ایک ویب سائیٹ نے دنیا کو گلوبل ورلڈ میں بدل دیا ہے۔اگر اتنے لوگوں کو کوئی چیز بیچنی ہو اور یہاں ایک کمپین چلائی جائے تصور کریں اس کے اثرات کیا ہونگے۔اب تو سرکاری خفیہ ایجنسیوں نے اسے اپنے مقاصد کے لیے استعمال کرنا شروع کر دیا ہے۔ یقین کریں آن لائن پروڈکٹ ڈیجٹل مارکیٹنگ کے بغیر کچھ بھی نہیں۔ڈیجٹل مارکیٹنگ کے بغیر آپکا بزنس زیرو ہے۔ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی مختلف شاخیں درج ذیل ہیں
1-سرچ انجن آپٹیمائزیشن SEO
2-سرچ انجن مارکیٹنگ اور فی کلک ایڈورٹائزنگ۔Search engine marketing and per-click advertising
3-سوشل میڈیا مارکیٹنگSocial Media Marketing
4-مواد کی مارکیٹنگContent Marketing
5-الحاق کی مارکیٹنگ Affiliate Marketing
6-انفلوینسر مارکیٹنگ Influencer Marketing
7-ای میل مارکیٹنگEmail Marketing
8-وائرل مارکیٹنگViral Marketing
9-موبائل فون ایڈورٹائزنگMobile Phone Advertising
سرچ انجن آپٹیمائزیشن SEO Search engine optimization
سرچ انجن آپٹیمائیزیشن سے مراد وہ افعال ہیں جن کی وجہ سے گوگل کو آپ کی سائیٹ سے معلومات لینے میں آسانی ہوتی ہے اور وہ ان معلومات کی بنیاد پر آپ کی سائیٹ کو گوگل پر رینک کرتا ہے۔سادہ الفاظ میں آپ کی سائیٹ ایک لائبریری ہے اور گوگل ایک لائبریین ہے جتنا آپ نے کتاب آرگنائزڈ طریقے سے رکھی ہو گی گوگل اسے اتنی ہی آسانی سے تلاش کرکے سامنے رکھ دے گا۔اسی کتاب کے آرگنائزڈ رکھنے کو اس ای او کہتے ہیں۔سرچ انجن آپٹیمائیزیشن کے دو حصے ہیں۔
1-On-page SEO
2-Off-page SEO
آن پیج ایس ای او On-page SEO
پوسٹ ٹائٹل POST TITLE
پوسٹ ٹائٹل انتہائی اہم ہے۔آپ کو ایسے KEY WORDS استعمال کرنا ہیں جو کہ سرچ انجن میں زیادہ تلاش کئے جاتے ہوں۔یعنی کہ ٹائٹل میں ان الفاظ کا استعمال کریں کہ جو لوگ کرتے ہیں اپنے الفاظ نہیں۔اس کے لئے گوگل کے کارآمد تول گوگل کیورڈ پلانر سے بھی مدد لی جاسکتی ہے۔اور مشہور ومعروف الفاظ پر مبنی پوسٹ ٹائٹل کا انتخاب کریں۔ٹائٹل کم سے کم32الفاظ اور زیادہ سے زیادہ 75 الفاظ پر مشتمل ہو۔ٹائٹل میں صرف اہم ترین الفاظ ہوں۔ٹائٹل میں ایک لفظ دوسری بار نہ ہو۔آپ کا ٹائٹل بلکل اخبار کی سرخی کی طرح ہونا چاہیے۔اچھے ٹائٹل میں نبرز کا استعمال بھی ہوتا ہے۔جیسے واشنگ مشین کے حوالے سے پوسٹ ہے تو آپ کا ٹائٹل یو ں ہو گا۔”پائیدار اور کم خرچ سستی واشنگ مشین کے 10ٹاپ برینڈ”۔جس پوسٹ میں نمبر ہوں ایسی پوسٹ کو صارفین ذیادہ اہمیت دیتے ہیں۔آپ کا پوسٹ ٹائٹل آپ کی تحریر کی جان ہوتا ہے۔اور کی ورڈ کا ٹائٹل میں استعمال آپ کے پیج کی رینکنگ بڑھانے میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔ہیڈ لائن کو انالائز کرنے کی تین اہم سائیٹ کا اڈریس نیچے دے رہا ہوں یہ بالکل فری ہیں
https://coschedule.com/headline-analyzer
https://headlines.sharethrough.com/
https://www.aminstitute.com/headline/
2-(permalink- پرمالنک)
پرمالنک ایک مکمل(URL )ہوتا ہے۔جو آپ دیکھتے اور استعمال کرتے ہیں۔اوپر دیے ہوے لنک دیکھیں coschedule.comآپ کا ڈومین ہے۔اور اس کے آگے کا حصہ سلگ کہلاتا ہے۔یہ ہمیشہ ڈومین کے نام کے بعد آتا ہے۔ایک سادہ پرمالنک آپکے URLکو سمجھنے اور shareکرنے میں آسان بناتا ہے۔آگے ہم پرمالنک پر ایک تفصیلی نظر ڈالتے ہیں۔پوسٹ کالنک ہمیشہ انگلش میں دیں تا کہ سرچ انجن کو اسے سمجھنے میں آسانی ہو۔اس میں جتنے کم الفاظ استعمال ہوں اتنا ہی بہتر ہو گا۔ہم یہ تجویز کرتے ہیں کہ پرمالنک کا ایسا ڈھانچہ تیار کریں جو آپ کی پوسٹ یا پیج کا خلاصہ ہو اس سے آپ
حے کے مواد کی مختصروضاحت فراہم کرتی ہے۔اگرچہ کسی ویب سائیٹ کے صارفین اسے براہ راست نہیں دیکھ سکتے مگر سرچ انجن جیسے کہ گو گل اسے تلاش کے نتائج میں کسی ویب صفحے کوظاہر کرنے کے لیے استعمال کرتے ہیں۔
نیچے تصویر دیکھیںimportance of meta description
میٹا ڈسٹری بیوشن ٹیگ ایڈورٹائزنگ کاپی کے کام کرتا ہے۔ یہ قارئین کو ایس ای آر پی کی کسی ویب سائٹ کی طرف راغب کرتا ہے، اور اس طرح سرچ مارکیٹنگ کا ایک بہت دکھائی دینے والا اور اہم حصہ ہے۔ اہم کلیدی الفاظ کا استعمال کرتے ہوئے پڑھنے کے قابل، تفصیل تیار کرنا کسی دیئے گئے ویب پیج کیلئے کلک تھرو ریٹ کو بہتر بنا سکتا ہے۔
4-HEADINGS SUB HEADINGS
ہیڈنگ وہ نشانات جو قارئین کی ایک مضمون میں موجود اہم مواد کی رہنمائی کرتے ہیں چونکہ لوگ انہیں غور سے پڑھتے ہیں تو اس سے انہیں رہنمائی ملتی ہے کہ اس آرٹیکل میں کیا مواد موجود ہے۔لوگوں کو پتہ چل جاتا ہے کہ اس پیراگراف یا سیکشن میں کس چیز کے بارے مواد پڑا ہے۔یاد رکھیں کہ
ہیڈنگ یا سب ہیڈنگ مواد کے متعلق ہی ہو غلط ہیڈنگ یا سب ہیڈنگ اپکیی سائٹ کے باؤنس ریٹ میں اضافہ کرتی ہے۔
5-POST IMAGE
تصاویر، جب احتیاظ کے ساتھ استعمال ہوں گی، تو قارئین کو آپ کے مضمون کو بہتر طور پر سمجھنے میں مدد دیں گی۔ پرانی تصویر ''ایک تصویر کے ہزار لفظوں کی قیمت ہے'' ملے گی. یہ یقینی طور پر سچ ہے جب آپ کو ایک ہزار پھیکے ہوئے الفاظ کو مسالہ کرنے کی ضرورت ہوتی ہے، اس بات کی وضاحت کریں کہ آپ چارٹ یا ڈیٹا فلو ڈایاگرام میں کیا کہتے ہیں۔ سوشل میڈیا پوسٹس زیادہ پرکشش۔
یہ ایک سادہ سی سفارش ہے:
آپ آن لائن لکھنے والے ہر مضمون میں تصاویر شامل کریں تاکہ ان کو اور دلکش بنائیں۔ اس کے علاوہ، چونکہ بصری تلاش میں تیزی سے اہمیت آتی جارہی ہے - یہ آپ کو کافی حد تک ٹریفک مہیا کرسکتا ہے۔ کی ہو تو SEOکی ALT+TEXT title مضمون میں تصاویر
گوگل امیجز کو حال ہی میں بالکل نئے انٹرفیس کے ساتھ نئی شکل دی گئی تھی۔ آپ کو نئے فلٹرز، میٹا ڈیٹا اور یہاں تک کہ انتساب بھی ملے گا۔ ڈاؤن لوڈ، اتارنا نئے فلٹرز سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ گوگل تیزی سے جانتا ہے کہ شبیہہ میں کیا ہے اور وہ تصویر کس طرح بڑے تناظر میں فٹ بیٹھتی ہے۔
اسٹاک فوتو کی بجائے ہمیشہ اپنی خود کی تصویر استعمال کریں گوگل سرچ سے کبھی کوئی تصویر نہ لیں۔
۔ تصویر میں پوسٹ کے عنوان کی عکاسی ہونی چاہئے مضمون کے اندر بیان کن مقاصد ہوں۔ تصویر کو متعلقہ متن کے قریب رکھنے کی کوشش کریں۔ اگر آپ کے پاس مرکزی شبیہہ یا کوئی ایسی تصویر ہے جس کی آپ درجہ بندی کرنے کی کوشش کر رہے ہیں تو، اگر اس کی سمجھ میں آجائے تو اسے صفحے کے اوپری حصے کے قریب رکھنے کی کوشش کریں۔
KEY WORDS USAGE
بزنس کی حیثیت سے keywordsوہ اس لیے اہم ہیں کہ جب آپ سرچ انجن میں رینک ہونا چاہتے ہیں توان الفاظ یا جملوں کا استعمال کرتے ہیں جنہیں لوگ تلاش کر رہے ہوتے ہیں۔جب لوگ آپ کی مصنوعات یا خدمات کو ڈھونڈتے ہیں اور آپ نے وہی الفاظ اپنی ویب سائیٹ پر ڈالیں ہیں تو گوگل کو آپ کو رینک کرنے میں آسانی ہو
Long Tail keywords:
ایک لفظ انگلش میں کی ورڈ کہلاتا ہے جیسے کہ "water" ایک سنگل کی ورڈ ہے اور اس ای او کی اصلاح
میں اسے "short keyword "کہتے ہیں اور اب ہم in us" "drinkable water
استعمال کرتے ہیں اسے "long tail keyword "کہتے ہیں۔شارٹ کی ورڈ پر رینک ہونا خصوصاً اس وقت جب آپ کی سائیٹ بالکل نئی ہو انتہائی مشکل کام ہے۔جبکہ لونگ ٹیل پر آسانی سے رینک ہوا جا سکتا ہے۔اس سے نہ صرف ہمیں ٹارگیٹڈ ٹریفک ملتی ہے بلکہ ہم سرچ رینک میں بھی کافی اوپر چلے جاتے ہیں۔نئے ویب ماسٹرز کو اپنا سٹارٹ ہمیشہ لونگ ٹیل کی ورڈ سے ہی کرنا چاہیے۔
2-Off-page SEO
(لسٹ آ ف کونٹینٹ )
کا ارادہ رکھتے ہیں وہ براہ راست آپ کے کاروبار سے وابستہ ہوں یا متعلقہ ہوں۔
آرٹیکل سبمیشن کے یوں تو بہت فوائد ہیں مگر اس کے دو بڑے فوائد یہ ہیں
آرٹیکل گذارشات بیک لنکس اور پی آر کی مقدار میں اضافہ کرکے سرچ انجنوں میں آپ کے آن لائن کاروبار کی درجہ بندی کو بہتر اور بہتر بناسکتی ہیں۔
ایک اور فائدہ جو مضمون پیش کرنے کا پیش کرتا ہے وہ ہے خاص طور پر ویب سائٹ کے مالک کو اپنی صنعت میں ایک ماہر کی حیثیت سے قائم کرنا۔ مضامین میں قیمتی تفصیل اور معلومات فراہم کرکے ، یہ ممکنہ گاہکوں کا اعتماد بناتا ہے جس سے انہیں آ پ کی ویب سائٹ پر جانے کا ایک سبب مل جاتا ہے۔
Directory submission in urdu
سادہ الفاظ میں ڈائیکٹری سبمشن سے مراد لی جاتی ہے کہ اپنے کونٹنٹ کویو آر ایل کی شکل میں بزنس یا ویب ڈائیرکٹریز کو ارسال کرنا۔
Free Directory Submission Sites List Good PA DA PR DR Download in urdu
4 shared download
4 shared download
Media fire DOwnload
پریس رلیز سبمشن Press Release Submissions
پریس رلیز سے مراد کسی بھی کمپنی یا ویب سائیٹ نے نئے معاملات،واقعات،یا
خدمت کے بارے میں لکھنا اور پھر انہیںpr سائٹوں پر ۔بھیجنا ہے.
یہ ایک Off-page حکمت عملی ہے.۔جو آپ کی سرچ انجن میں رینکنگ بہتر بنانے میں بہت کارآمد ہے۔
Search engine submissions
COMMENTS